مراکز خرید مشهد
نوشته شده توسط : niknam

مرکز خرید فیروزه مشهد

 

مرکز خرید فیروزه مشهد یکی از پر اهمیت ترین مراکز در مشهد می باشد دلیل این اهمیت فیروزه این شهر می باشد که می تواند سوغات خوبی برای گردشگران تور مشهد باشد. استان شناسان قدمت یکی از سنگ های فیروزه که در نیشابور کشف شده را به 5500 سال پیش می دانند. 

 

امکانات مرکز خرید فیروزه مشهد :

 

مرکز خرید فیروزه مشهد علاوه بر سنگ های فیروزه و عقیق از امکانات زیادی برخوردار می باشد از جمله این امکانات : زیور آلات ،پوشاک زنانه و مردانه ،لوازم آرایشی و بهداشتی ،شعبه های بانک ها ،کیف و کفش ،خرازی ،رستورانی زیبا و شیک با غذایی با کیفیت بالا و ... که همه این ها برای خدمات رسانی به گردشگران تور مشهد می باشد تا سفر و خرید خوشی را داشته باشند.

 

بازار گوهرشاد مشهد

 
 
 
 
بازار گوهرشاد مشهد یکی از معروف ترین و مدرن ترین مراکز خرید شهر مشهد می باشد که مساحتی آن حدود 2100 متر مربع است. یکی از مزیت های این مرکز خرید کالاهای مرغوب و با کیفیت از جمله : پوشاک ،لوازم آرایشی و بهداشتی ،تلفن های همراه ،کیف و کفش ،وسایل صوتی و تصویری و.... که همه این ها برای خدمات رسانی به گردشگران تور مشهد می باشد تا سفر و خرید خوشی را داشته باشید.
 
 

مرکز خرید کیان سنتر مشهد

 

 

 مرکز خرید کیان سنتر مشهد یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری مشهد بوده که علاوه بر فروشگاه های متعدد کیف و کفش، چمدان، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، طلا و جواهر، عطر و ادکلن، بدلیجات، لوازم خانگی، موبایل ، کامپیوتر و... دارای قسمت های دیگری مانند سالن بازی های کودکان ، رستوران و فست فود، هایپر مارکت می باشد که گردشگران تور مشهد می توانند از این مجموعه بازدید کنند و علاوه بر خرید به تفریح هم بپردازند مرکز خرید کیان سنتر مشهد در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسی واقع شده است.

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95





:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد ,مراکز خرید معروف مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد , مکان های خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: